تلفن: 44027931-021

پرداخت آنلاین
بدرقه کیانا بعد از سلامتی کامل

بدرقه کیانا بعد از سلامتی کامل

کیانا دختر بچه مهربان بیمار اهل روستایی در شیروان در بیمارستان بدلیل نقص سیستم ایمنی بدن و برای پیوند مغز استخوان بستری شد.

هزینه بسیار بالای عمل پیوند مغز استخوان پدر رو مجبور کرد تمام زمین های کشاورزی رو که تنها منبع درامدشون بود به قیمت شصت ملیون بفروشه و برای برگردوندن زندگی به کودک دلبندشون خرج کنه. هزینه پرداخت شده تازه دو سوم از کل مخارج رو تامین میکرد، تحمل محیط بیمارستان و شرایط سخت خانواده یکسال بطول انجامید.

بعد از آشنایی خانواده با موسسه نیکان یاس و شنیدن شرایط سختشان با تمام قدرت به پشتیبانی و حمایت برخاستیم و تا اخرین مرحله درمان کنارشان ماندیم.

بنیاد یاس بهمراه کادر پزشکی بیمارستان علی اصغر، کمک های بی دریغ جناب دکتر زنوزی و دیگر عزیزانی که مشتاق یاری بودند، ادامه ی راه مداوای دختر کوچکمان را بعهده گرفت.

با لطف خدا و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی عمل پیوند مغز استخوان که از برادر کیانا گرفته شده بود با موفقیت انجام شد.به امید سلامت کامل، کیانای قصه ی ما بهمراه خانواده به روستای خودشون بدرقه شد…

درسته پدر کیانا با تحصیلات کم درامدی جز زمینهای کشاورزی نداشت اما بخاطر سلامت فرزندش از منبع درامدش گذشت.

همکاری عزیزانی که در این مهم کیانا و خانوادش رو تنها نذاشتن جای تقدیر و تحسین ویژه داره. به امید روزهای زیبا و زندگی شیرین و سرشار از سلامت برای دختران و پسران سرزمینمان.

امتیاز ها
درباره نویسنده

ارسال دیدگاه