تلفن: 44027931-021

پرداخت آنلاین
آراد و تنفس عطر یاس

آراد و تنفس عطر یاس

آراد نوزادی است که با مشکلات سخت بدنیا اومد، نفسهای به شماره افتاده و ریتم تپش قلبش چیزی غیر از ریتم عادی و معمولی رو نشون میداد. تشخیص پزشک مربوطه مشکل قلبی و روده ای باهم بود در دو ارگان مهم و حیاتی بدن…

نوزاد حتما بدون فوت وقت باید مورد عمل جراحی قرار میگرفت. مادری که باید با شیر دادن به فرزندش آرامش رو در وجودش جاری کنه تا ادامه زندگیش تضمین بشه حالا باید به همراه همسر زحمتکش با درامدی فصلی و موقتی رنج کودک دلبندشون در سلول سلول تن و روحشون حس کنند و انقدر باید قوی باشند تا بتونن با سختی راه که وضعیت ضعیف اقتصادی چاشنی رنجش رو بیشتر میکنه بجنگن و شکستش بدن.

نوزادی که دوران طفولیت رو در هوای بکر و طبیعت زیبای روستایی در خرم اباد باید سپری میکرد، از همون بدو ورودش به دنیا کوله باری از درد و بیماری رو بدوش میکشید، با تمام اوضاع لبخند شیرین کودک امید پدر و مادر رو برای نجات بیشتر میکرد.

با صلاحدید پزشک باید کودک به بیمارستانی در تهران منتقل میشدتا بهتر بتونند به مداوا و جراحی طفل بپردازند. هزینه های جانبی که کم از هزینه خود جراحی نداره، دل دردمندشون رو بیشتر میلرزوند.

اینجا بود که بنیاد یاس وظیفه خودش رو مشخص دید تا وارد بازی روزگار بشه و امید رو به نمایندگی حامیان به خانواده آراد انتقال بده. بعد از مراحل مقدماتی، عمل جراحی قلب و روده با موفقیت به پایان رسید و آراد زندگی جدیدی رو با دغدغه کمتر شروع کرد. گل پسر قصه نیکان یاس به همراه خانواده به روستای زیبای خودشون برمیگردن تا ادامه مسیر حیات رو با سلامت بیشتر تجربه کنند.

امیدواریم بنیاد یاس باغچه ای باشد که هر حامی با کاشتن بذری از سخاوت، درخت تنومندی برویاند با حلاوت در دل هموطنان یاری طلب.

وعده ی دیدار خانه ی مهر یاس…

 

امتیاز ها
درباره نویسنده

ارسال دیدگاه