تلفن: 44027931-021

پرداخت آنلاین
تپشی از جنس امید در سینه ی محمد طه

تپشی از جنس امید در سینه ی محمد طه

محمد طه، گل نوشکفته ی امسال که حتی هنوز فرصت شیرین زبونی  و شیطنت های بچه گانه رو پیدا نکرده، بعلت عارضه ی قلبی با سختی و مشکلات خیلی جدی و بزرگ دست و پنجه نرم میکرد…

محمد طه فقط سه ماهشه…

مراحل اولیه به پایان میرسه، آزمایشات انجام شد، محمد طه بستری میشه برای انجام عمل جراحی. بعد از جراحی بدلیل حال نامساعد مجبور به بستری در بخش آی سی یو میشه و در این بخش، همراه نمیتوانست کنارش باشه.

خانواده ی طه بعلت نداشتن جا و مکان در تهران، بالاجبار دوری از پسرشون که سخت ترین قسمت ماجراست رو میپذیرند و به قائمشهر برمیگردند. در اصل محمد طه شیر مرد چند ماهه، طول درمان رو به تنهایی بدور از والدین، با امید به خدا، همکاری کادر درمان و دعای پدر و مادر میگذرونه.

با عنایت حق، یاری مددکاران بنیاد نیکان یاس و پرداخت هزینه ی درمان توسط یاوران و حامیان مهرپرور، محمد طه با سلامت کامل به آغوش گرم خانواده و شهر و دیار خودشون برمیگرده.

هرچند عمل جراحی و انتقال به بخش بعلت ضعیف بودن و جثه ی ریز طه، طولانی و توام با نگرانی بود اما خرسندیم ازینکه این امانت عزیز با سلامت به آغوش پر مهر مادر و دستان پر توان پدر بازگشت.

امید که تمام پدران و مادران و دلبندان میهن پر مهرمان در امان خدا باشند.

بنیاد یاس مفتخر است به همراهی عزیزان هموطن در شرایط سخت. محمد طه ها، آرادها، دختران و پسران سرزمین پهناور با عزتمون که تضمین سلامتشان، تضمین آینده ی میهنمان خواهد بود.

یاور هم باشیم تا یزدان پاک یاریمان کند…

وعده ی دیدار، خانه ی پر مهر یاس…

#باشیم_تاباشند

#خیریه_نیکان_یاس

امتیاز ها
درباره نویسنده

ارسال دیدگاه