تلفن: 44027931-021

پرداخت آنلاین
محمد و آرزوی نوشیدن جرعه ای سلامت…

محمد و آرزوی نوشیدن جرعه ای سلامت…

قصه ی امروز بنیاد نیکان یاس، قصه ی پسریه از اهواز، کوچک اما قوی…

محمد هفت سالشه و مجبوره دوستان و همسن و سالهای کوچه و خیابون های گرم و شرجی اهواز رو با نگاههای گرمتر فامیل ترک کنه و راهی تهران بزرگ بشه برای درمان بیماری قلبیش. مراحل درمانی که محمد پشت سر گذاشته بود هیچ نتیجه ای در پی نداشته، اخرین و تنها راه امید، پیوند مغز استخوان تشخیص داده شد.

پسر بچه ای که باید کلاس اول دبستان رو طی کنه، برای رشد و تکامل میانبری به بزرگ شدن زده و سر کلاس صبر و امید نشسته. پدر محمد نگهبان یک شرکت در اهواز بوده و ناچارا مرخصی بدون حقوق گرفته تا در کنار همسر و فرزندش باشه و کارهای درمانی رو انجام بده.

بعد از اطلاع ازین موضوع درصد برامدیم تا حامیانمان را در جریان قرار دهیم و این بار را کمی سبک کنیم. هزینه پیوند سی ملیون تخمین زده شد که خدارو شکر پرداخت شد و پدر حالا با خیال راحت کارهای مربوط به درمان را انجام میدهد.

بعلت طولانی و تدریجی بودن پروسه درمانی، ناگزیر چند ماهی باید تجربه ی سخت بستری بودن و محیط بیمارستان را تحمل کنند. قول حمایتهای پس از درمان هم داده شده تا این کودک و خانواده عزیزش بتوانند جرعه  جرعه لذت سلامت و نشاط رو سر بکشند…

ایزد منان را شاکریم که حامیانی داریم تا در تامین مخارج عمل و هزینه های احتمالی سهیمند و در تلاشند تا دغدغه ای را به امید به زندگی تبدیل کنند.

خانه ی پر مهر یاس وعده ی دیدار، یاریتان پایدار…

متاسفانه از بیمارستان با ما تماس گرفتند که هزینه میاندوره محمد با توجه به داروی مورد نیاز و دوز مصرفی سی ملیون اضافه شده که درصدد تامین هزینه محمد عزیز هستیم.

امتیاز ها
درباره نویسنده

ارسال دیدگاه