تلفن: 44027931-021

پرداخت آنلاین
توزیع بسته های غذایی عید فطر

توزیع بسته های غذایی عید فطر

عید داشتیم چه عیدی، ماهی که طلوعش، وجودش و غروبش سرشار از برکت و فزونی بود و متفاوت از تمام ماههای سال…

ماهی که در آن بخشش و هم نوع دوستی به اوج میرسه و تا لحظه های اخر فروکش نداره. حتی به عشق ماه سال بعد هم به انتظار نشستن میارزه.

ماه رمضان با تمام ابتهش امد، ماند و گذشت. اما در انتهای سحریها و افطاریهای بام و شامش بودند کسانی که منتظر عیدی بی منت من و شما بودند، فرصت را غنیمت شمردیم تا با بسته های فطریه و عیدانه ی ویژه عید سعید فطر، لبخند را میهمان قلب های معصوم و مهربان کودکان دلبند میهنمان کنیم تا آنها هم از این خوان برکت بی نصیب نباشند و و گوشه باغ دلشان گلدانی از خاطره مهر و یاس بکارند.

بنیاد نیکان یاس مفتخر به پذیرایی از عزیزانی بود که لبخندشان، شکفتن شکوفه های امیدی است در دیدگان تک تک ما. خود ما نیز در کنار لبخند های قندانه عزیزان خرسندیم به حمایت و یاری …

سبد غذایی اهداشده شامل ماکارونی، رب، قند، عدس، روغن، برنج و مرغ بود. چخوب که زکات فطریه هامون باعث هر چه پربارتر شدن سبدهای اهدایی شد.

اول از خدای بخشنده مهربان دوم از حمایت حامیان و در اخر از تک تک عزیزان که ما را در این مهم همراهی و یاری کردند سپاسگذاریم. ضمن اینکه در انجام این وظیفه بودند دوستانی که خودجوش برای توزیع اقلام کنار ما قرار گرفتند و در چشیدن شهد بذل سهیم شدند.

وعده ی دیدار، خانه مهر یاس…

امتیاز ها
درباره نویسنده

ارسال دیدگاه